Виховна робота

Циклограма класного керівника
Щоденно:
1. Робота з тими хто запізнюється та виявлення причин відсутності учнів.
2. Організація харчування учнів.
3. Організація чергування учнів.
4. Індивідуальна робота з учнями.
5. Контроль за зовнішнім виглядом учнів.
Щотижня:
1. Перевірка готовності учнів до робочого тижня.
2. Проведення заходів за планом.
3. Робота з батьками за планом.
4. Робота з вчителями предметниками.
5. Зустріч з психологом та медсестрою.
6. Ведення журналу психолого-педагогічних спостережень.
7. Проведення інформаційних годин.
Щомісяця:
1. Відвідування уроків класу.
2. Консультація психолога стосовно важковиховуваних дітей.
3. Зустріч з батьками за планом.
4. Участь у засіданні методкомісії класних керівників.
Протягом семестру:
1. Оформлення класного журналу.
2. Засідання МО класних керівників (за планом).
3. Аналіз виконання плану, корекція.
4. Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету (за планом).
Один раз на навчальний рік:
1. Оформлення особових справ.
2. Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
3. Статистичні дані.
4. Проведення відкритого виховного заходу.

Зміст роботи класного керівника.
· Вивчення учнів.
· Об’єднання учнів у колектив.
· Співпраця з дитячими та молодіжними організаціями.
· Робота з батьками та громадськістю.
· Співпраця з культурно-освітніми та позакласними установами.
· Співпраця психологом та медпрацівником.
· Організація виховної діяльності: правової, родинно-сімейної, національно-патріотичної, трудової, естетичної, морально-етичної, екологічної, формування здорового способу життя, розвиток пізнавальної активності.
· Індивідуальна робота з учнями.
· Співпраця з вчителями - предметниками щодо дотримання єдиних педагогічних вимог.

„Золоті” правила класного керівника.
1. Учитель має бути особистістю, яка приваблює дітей.
2. Учитель повинен викликати любов та повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та спілкується з нею, у стосунках з нею чесний і відвертий.
3. Учитель має бути веселим і жартівливим.
4. Учитель має раціонально використовувати свій час.
5. Учитель має бути доброзичливим.
6. Учитель має постійно вдосконалюватись, розширювати свій кругозір.
7. Гасло вчителя: „Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням”.
8. Учитель повинен реалізувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати.
9. Учитель має створити колектив, в якому панують доброзичливі стосунки.
10. Учитель має любити, захищати дитину, поважати її почуття